پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226871
مراسم ۱۳ آبان نبايد به فرصتي براي جناح‌هاي سياسي تبديل شود
تاریخ انتشار : 1395/08/10 09:04:42
نمایش : 1285
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مراسم‌هاي ملي مانند يوم‌الله ۱۳ آبان را نبايد تبديل به فرصتي براي دسته‌بندي‌هاي سياسي و جناحي کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم سليماني در نشست هماهنگي مراسم 13 آبان استان اظهار داشت: مسئولان برگزاري گرامي‌داشت 13 آبان ماه بايد از سخنراناني دعوت کنند که مسائل وحدت‌آفرين را بيان کنند چرا که بي‌حرمتي به ارزش‌ها و خطوط قرمز نظام کاري خطرناک و تفرقه‌افکنانه است.

وي با بيان اينکه تبعيد امام خميني (ره) آغازي براي حرکت انقلاب اسلامي شد، افزود: 13 آبان به تعبير امام خميني(ره) انقلاب دوم تسخير لانه جاسوسي آمريکاست چرا که اين امر پيروزي انقلاب را تسريع کرد و نمادي از استکبارستيزي و ظلم‌ستيزي بود.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: راهپيمايي و بزرگداشت واقعه 13 آبان يک حرکت مبنايي، اصولي و انقلابي است که بايد مطابق با آن پيش رفت از همين‌رو مديران و مسئولان بايد در اجراي هرچه باشکوه‌تر اين مراسم تلاش کنند.

سليماني با تاکيد بر اينکه مراسم‌هاي ملي مانند يوم‌الله 13 آبان را نبايد تبديل به فرصتي براي دسته‌بندي‌هاي سياسي و جناحي کرد، خاطرنشان کرد: همه با هر تفکر و اعتقاد سياسي و حناحي پايبند به نظام جمهوري اسلامي ايران هستيم و در همه مراسم‌هاي مربوط به انقلاب و نظام شرکت مي‌کنيم.

وي گفت: شعار مرگ بر آمريکا به عنوان شعار مبنايي و اساسي انقلاب اسلامي ايران و تمام مسئولان نظام است.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه حرف اول و آخر در کشور و نظام جمهوري اسلامي ايران را مقام معظم رهبري مي‌زنند، تصريح کرد: در شرايط کنوني که اوضاع اقتصادي کشور به واسطه تحريم‌هاي طولاني‌مدت از سوي استکبار جهاني نامناسب است تقويت روحيه مردم ضروري است.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html